Музично-естетичне виховання є одним з важливих чинників
формування гармонійної, духовно багатої особистості й передбачає прилучення
людини з дитинства до культурної спадщини свого народу та народів світу.
Особливу роль у цьому відіграють уроки музичного мистецтва,
які є обов’язковими в розкладі предметів загальноосвітніх навчальних закладів
району.
15 листопада 2013 на базі Родниківської ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар-практикум вчителів
музичного мистецтва .
Гостинно, за давнім українським звичаєм, зустрічали
учасників семінару-практикуму директор школи Зледенна Н.В., вчитель музичного мистецтва Н.В. Давидова, вчителі та учні школи.
З виступом про
школу та її надбання виступив директор школи. Методист РМК Козлова Л.Ф. ознайомила учасників семінару-практикуму з
планом та метою його роботи. У своїй доповіді про художньо-естетичне виховання
школярів підкреслила, що головними завданнями загальної музичної освіти в
основній школі є особистісний розвиток учня і збагачення його
емоційно-естетичного потенціалу під час сприймання та інтерпретації творів музичного
мистецтва, а також формування ціннісних орієнтацій, потреби в творчій
самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Урок музичного мистецтва по темі «Народні танці.Гопак», який провела Н.В. Давидова, яскраво розкрила основну мету та загальні завдання, спрямовані на формування освітніх компетенцій
його вихованців. Учні впевнено й грамотно відповідали на запитання вчителя ,
інтонаційно чисто співали програмовий твір, уважно слухали й споглядали уривки
опери, характеризували її інтонаційно-образну мову, користуючись відповідною
музичною термінологією, зображали образи
радості, добра й зла засобами образотворчого мистецтва.
Позакласний загальношкільний захід «Веселий ярмарок» довів, що питання
художньо-естетичного виховання учнів в умовах даної школи вирішується, завдячуючи старанним зусиллям
вчителя музичного мистецтва, дирекції, вчительського й обслуговуючого
колективів школи. Адже там, де люблять мистецтво дорослі – там обов’язково
народжуються і юні таланти.
|