Двадцять сьоме квітня
Класна робота
Тема Метапредметні зв’язки. Відокремлення як засіб художнього зображення. Особливості мови (майстерне використання засобів поетичної лексики й поетичного синтаксису, художньої символіки). Дієприслівникові звороти як засіб зв'язку речень у тексті. Інтонація речень з відокремленими і уточнювальними членами. Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень. Робота з текстом. Андрій Малишко. «Прометей» (уривки з тексту). (тему в зошит пишемо українською мовою)»
1. Працюємо за посібником Урок 26 стр. 432
2. Усна робота.
Виконання вправи (Усно), вправа 266 ,стор. 433.
3. Виконання вправи в зошитах.
Вправа 264. Відновіть та запишіть речення, увівши з поеми А.Малишка
«Прометей» опущені відокремлені члени речення. Визначте, які з них
виконують роль уточнювальних.
Наприклад
Бійців тих два , прийнявши муку, плече в плече, рука за руку лежать.
4. Робота з таблицею.
- Для чого вам потрібне відокремлення?
- Чи часто ми його використовуємо?
Подумайте!!!
5. Усна робота за посібником.
Творча робота вправа 266.стор.433.
Складіть по два речення з кожним словосполученням, у
першому реченні словосполучення має виступати присудком, у
другому – відокремленою прикладкою.
Зразок. Андрій Малишко – відомий український письменник. Андрій
Малишко, відомий український письменник, написав поему «Прометей».
1. Відомий український письменник. 2. Юнак не з ближніх міст. 3. Юнак,
що в Бога вкрав вогонь. 4. Охоронець рідної землі. 5. Хоробрий титан. 6. Воїн-визволитель.
6. Робота з текстом.
1.Відповіді на запитання.
Поема «Прометей» Андрія Малишка
- Про що свідчить епізод поеми А. Малишка «Прометей», у якому
хлопчик, який був присутній під час страти розвідника, підбирає з пожежі вуглинки й ховає їх на грудях?
- У чому полягає авторська думка фіналу поеми? Порівняйте цей
епізод із давньогрецьким міфом про Прометея.
- Перекажіть цей уривок, використовуючи відокремлені члени
речення.
2.Виконання вправи.
Вправа 267. Виразно прочитайте строфи від слів «Юнацькі руки молоді...» до слів «Ущухло вогнище, злягло». Поміркуйте, яким могло бути майбутнє юнака, коли б він залишився живим? Звернути увагу на стор.425-426.
-Що вас найбільше вразило в уривку?
7. Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=gc7_wRV7w9w
8. Домашнє завдання. Виконати за посібником впр.269(5-6 речень), стор.433.
1. Українська мова та література: Навчальний посібник. 8 клас / Укл. Ткачук Т.В., Корольова Л.В., Панченко О.Є., Щегільська О.М., Ошурко Л.Г., Путрова О.М., Волошинова О.Я., Кулик О.С., Зеленкова О.О., Добровольська Т.М., Маслова Т.В., Скоблей Л.С., Шаповал Л.М. – Донецьк: Витоки, 2019.
|